Výškově stavitelný podvozek KW V5 Clubsport s třícestně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz AMG GT C190 max zatížení PN do 930 kg
Výškově stavitelný podvozek KW V5 Clubsport s třícestně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz AMG GT C190 max zatížení PN do 930 kg
Základní vlastnosti 4-cestných podvozků KW V5 Clubsport:
- plynule nastavitelná výška
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení ve 14 krocích pro nízkofrekvenční kmity
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení ve 14 krocích pro vysokofrekvenční kmity
- sedlo pružiny z kompozitu
- lichoběžníkový závit lépe odolávající zanesení nečistotami a opotřebení
- externí nádobka pro navýšení objemu oleje a jeho efektivnější chlazení (u vybraných aplikací)
- dle aplikace dodáváno včetně unibalového horního uložení
- testování na 7-směrné dynamické zkušebně, stejně jako vozy Formule 1
- každý podvozek testován zkušebnou TÜV a povolený rozsah snížení uveden v přiloženém certifikátu (u vybraných aplikací)
KW vyvinulo podvozek V5 Clubsport s využitím Nordschleife jako referenčním závodním okruhem pro jeho testování ve spolupráci se 7-směrným testovacím zařízením. Díky tomu dokáží možnosti nastavení podvozku KW V5 Clubsport zohlednit váhu vozu, síly působící na jednotlivá kola, zesílení karoserie apod. Podobně jako u profesionálních podvozků KW V5 Racing, i zde se upravuje nízkofrekvenční i vysokofrekvenční nastavení tuhosti pro kompresi i odskok odděleně pomocí KW Solid Piston technologie ventilů.
Na rozdíl od běžných tlumičů, kde jsou ventily umístěné ve vnitřním válci tlumiče, KW podvozky s technologií Solid Piston mají ventily oddělené od vnitřního válce i pístnice tlumiče. Zabudované ventily a ventilové pružiny umožňují oddělené nastavení tuhosti pro nízkofrekvenční a vysokofrekvenční kmity ve 14 přesných krocích pomocí otočného voliče.
Nový 4-směrně nastavitelný podvozek KW V5 Clubsport nabízí nejmodernější technologii GT3 pro motorsport pro nejsportovnější silniční vozy se sportovními pneumatikami pro použití na dráze a rychlích okreskách. Kompletní konstrukce zavěšení kol KW V5 Clubsport s unibalovými ložisky na přední nápravě, závodními pružinami, obrácenými tlumiči MacPherson (konstrukce Upside-Down) a tlumiči zadní nápravy jsou navrženy pro použití se semi-slick pneumatikami na produkčních vozech. Při agresivních manévrech řízení a extrémní kompresí v různých sektorech závodních okruhů zůstává karoserie vozidla dokonale stabilní. Prostřednictvím nastavitelné víceventilové technologie KW V5 Clubsport přesně tlumí nerovnosti a relativně velké příčné spáry. Při nájezdu na obrubníky zůstávají vozy bezpečně ovladatelné díky podvozku KW V5 Clubsport.
KW V5 Clubsport nabízí možnost dalšího doladění jízdního chování samostatně ve čtyřech parametrech pomocí ventilové technologie SPCLH-A & SPRLH-A Technology:
- nízkorychlostní odskok
- nízkorychlostní komprese
- vysokorychlostní odskok
- vysokorychlostní komprese
Tlumení každého ventilu lze nastavit pomocí pouhých 13 kliknutí (celkém 14 poloh), takže tlumení lze přesně přizpůsobit individuálním jízdním potřebám. Po otevření odskokového stupně se jízdní komfort zvýší. Když je odskokový ventil zavřený, klopné a valivé pohyby karoserie jsou výrazně omezeny. Manipulace se stává ještě dynamičtější než u sériového vozu. Stupeň komprese umožňuje další vliv na chování řízení, úroveň přilnavosti a jízdní komfort. Úkolem odskokové fáze je zjednodušeně řečeno spojit podvozek s vozovkou, zatímco kompresní fáze ovlivňuje kompresi a podpírá karoserii vozidla.
Oddělené nastavení tuhosti roztažení i stlačení tlumiče
Na rozdíl od tlumičů s přeplňovanými písty oddělilo KW ventily od vnitřního válce tlumiče a pístnice pomocí technologie KW Solid Piston.
KW V5 Clubsport s nastavitelným kompresním tlumením KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and Highspeed Adjustable) a tlumením KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low- and Highspeed Adjustable) přináší významné přidané hodnoty: více citlivé tlumení, funkce bez kavitace (vzniku nežádoucích bublin v náplni tlumiče), přesné vysokofrekvenční tlumení, rozsah nízkotlakého plynu od 6 do 10 barů a nízká hystereze.
Nízkorychlostní a vysokorychlostní ventilové jednotky v zavěšení KW Variant 5, které jsou vestavěné v sérii s různými typy ventilových pružin a hlavními ventily, nabízejí svobodu individuálního nastavení komprese a tlumení odskoku pomocí 13 přesných kliknutí (14 charakteristik křivky), každý v rozsahu nízkých a vysokých rychlostí. KW Solid Piston Technology lze také použít k pokrytí velkého rozsahu sil při navrhování charakteristických křivek.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek