Výškově stavitelný podvozek KW V3 Clubsport s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Volkswagen Golf VII max zatížení PN do 1080 kg s průměrem př. tlumiče 50 mm, s víceprvkovou zad. nápravou
Výškově stavitelný podvozek KW V3 Clubsport s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Volkswagen Golf VII max zatížení PN do 1080 kg s průměrem př. tlumiče 50 mm, s víceprvkovou zad. nápravou
Základní vlastnosti 2-cestných podvozků KW Clubsport:
- plynule nastavitelná výška
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení v 16 krocích
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení ve 12 krocích
- sedlo pružiny z nerezové oceli v polyamidovém obalu
- lichoběžníkový závit lépe odolávající zanesení nečistotami a opotřebení
- Inox-line obal tlumiče ze 100% nerezové oceli
- externí nádobka pro navýšení objemu oleje a jeho efektivnější chlazení (u vybraných aplikací)
- dle aplikace dodáváno včetně unibalového horního uložení
- testování na 7-místné dynamické zkušebně, stejně jako vozy Formule 1
- každý podvozek testován zkušebnou TÜV a povolený rozsah snížení uveden v přiloženém certifikátu
Sportovní výškově stavitelný 2-cestný podvozek KW Automotive Clubsport kombinuje špičkovou závodní technologii s bezúdržbovými komponenty KW Automotive. Díky tomu je možné využít naplno potenciál vašeho vozu, zejména během track days, klubovém okruhovém ježdění, při výuce sportovní jízdy apod.
Podvozky KW Clubsport jsou sice vyvíjeny s možností použití na běžných silnicích, nicméně předpokládá se, že většinu času budou jimi vybavené vozy trávit na závodní dráze. Jejich výchozí nastavení upřednostňuje špičkové jízdní vlastnosti a ovladatelnost vozu na dráze, zejména v kombinaci s UHP nebo DOT-R pneumatikami, před komfortem pro každodenní provoz.
Stavitelné podvozky KW Automotive jsou testovány nejen v samotném vývojovém centru KW Automotive v německém Fichtenbergu, ale procházejí také náročným testováním na světoznámem okruhu Nürburgring Nordschleife. To vše s cílem nabídnout špičkový produkt automobilovým nadšencům po celém světě. S podvozkem KW Automotive si budete moci vychutnat svůj vůz ve zcela nové podobě. Díky tomu lze například zvýšit tuhost při stlačení pro zvýšení přilnavosti pneumatik, aniž by tak bylo negativně ovlivněno nastavení roztažení tlumiče související a spolupracující s pružinami.
Plynulé nastavení výšky
Nastavení výšky u podvozků KW Automotive je možné plynule v rozsahu daném konkrétní aplikací na konkrétní vůz. Na přední nápravě probíhá zpravidla pohybem sedla pružiny po závitu, který je vytvořen do obalu tlumiče z nerezové oceli (Inox Line). Na zadní nápravě může nastavení výšky probíhat u některých vozů (např. Subaru Impreza) stejně jako na přední ose, případně u vozů, které mají tlumič a pružinu vzadu odděleně, je díl pro nastavení výšky umístěn pod nebo nad pružinou a k nastavení výšky se opět používá sedlo pružiny pohybující se po závitu. I v tomto případě je možné nastavení výšky měnit bez nutnosti demontáže podvozku.
Oddělené nastavení tuhosti roztažení i stlačení tlumiče
Podvozky KW Automotive ve 2-cestném provedení Clubsport umožňují nastavení tuhosti tlumičů ve směru jejich roztažení (tzv. odskoku) a to v 16 krocích pomocí otočného voliče nebo inbusového voliče na tlumiči (zpravidla na zadním tlumiči) a dále nastavení tuhosti stlačení tlumiče (komprese) ve 12 krocích pomocí otočného voliče vespod tlumiče případně v obalu tlumiče. Díky tomu lze nezávisle na sobě nastavit charakteristiku podvozku v jednotlivých směrech pohybu pístnice. Patentovaná technologie TVR-A (pro roztažení) a TVC-A (pro stlačení) umožňuje oddělit proudění oleje při nízkorychlostním pohybu pístnice a vysokorychlostním pohybu pístnice tlumiče.
Technologie Inox Line
Aby byla zaručena maximální životnost podvozku KW Automotive bez ohledu na podmínky, ve kterých je používán, jsou obaly tlumičů konstrukce McPherson vyráběny výhradně z nerezové oceli. Ve spojení s antikorozní úpravou pružin a nerezovou maticí pro nastavení výšky obalenou do polyamidového kompozitu si tak podvozek KW Automotive udržuje perfektní vzhled a bezproblémové přenastavení výšky kdykoliv je to třeba.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek