Výškově stavitelný podvozek KW DDC - ECU s elektronicky nastavitelnou tuhostí pro Porsche 911 max zatížení PN do 835 kg pro vozy s PDCC
Výškově stavitelný podvozek KW DDC - ECU s elektronicky nastavitelnou tuhostí pro Porsche 911 max zatížení PN do 835 kg pro vozy s PDCC
Základní vlastnosti podvozků KW Varianta DDC:
- plynule nastavitelná výška
- tuhost tlumičů nastavitelná v několika režimech elektronicky z pozice řidiče
- sedlo pružiny z nerezové oceli v polyamidovém obalu
- lichoběžníkový závit lépe odolávající zanesení nečistotami a opotřebení
- Inox-line obal tlumiče ze 100% nerezové oceli
- testování na 7-místné dynamické zkušebně, stejně jako vozy Formule 1
- každý podvozek testován zkušebnou TÜV a povolený rozsah snížení uveden v přiloženém certifikátu
Dnes je stále více vozů továrně vybaveno elektronicky nastavitelnými tlumiči s možností volby jízdních režimů. Před příchodem podvozků KW DDC bylo vždy nutné dělat kompromis mezi denní použitelností a individualizací nastavení podvozku. V mnoha případech bylo výsledkem demontování elektronicky nastavitelných tlumičů. S podvozkem KW DDC již tyto kompromisy dělat nemusíte. Můžete i nadále využívat možnost elektronicky měnit tuhostní nastavení a přitom mít svobodu v nastavení světlé výšky vozu.
Stavitelné podvozky KW Automotive jsou testovány nejen v samotném vývojovém centru KW Automotive v německém Fichtenbergu, ale procházejí také náročným testováním na světoznámem okruhu Nürburgring Nordschleife. To vše s cílem nabídnout špičkový produkt automobilovým nadšencům po celém světě. S podvozkem KW Automotive si budete moci vychutnat svůj vůz ve zcela nové podobě. Díky tomu lze například zvýšit tuhost při stlačení pro zvýšení přilnavosti pneumatik, aniž by tak bylo negativně ovlivněno nastavení roztažení tlumiče související a spolupracující s pružinami.
Plynulé nastavení výšky
Nastavení výšky u podvozků KW Automotive je možné plynule v rozsahu daném konkrétní aplikací na konkrétní vůz. Na přední nápravě probíhá zpravidla pohybem sedla pružiny po závitu, který je vytvořen do obalu tlumiče z nerezové oceli (Inox Line). Na zadní nápravě může nastavení výšky probíhat u některých vozů (např. Subaru Impreza) stejně jako na přední ose, případně u vozů, které mají tlumič a pružinu vzadu odděleně, je díl pro nastavení výšky umístěn pod nebo nad pružinou a k nastavení výšky se opět používá sedlo pružiny pohybující se po závitu. I v tomto případě je možné nastavení výšky měnit bez nutnosti demontáže podvozku.
Elektronicky ovládané nastavení tuhosti z pozice řidiče
Podvozky KW Automotive v provedení DDC jsou součástí programu KW iSuspension - inteligentní řešení podvozku. Kombinují výhody sportovního podvozku s nastavitelnou výškou pro zlepšení dynamických vlastností vozu spolu s možnostmi adaptivního podvozku s měnitelnými režimy. Existují dvě verze podvozku KW Automotive DDC:
- Jízdní režimy měnitelné originálním tlačítkem, které je součástí podvozku KW DDC ECU: Comfort, Sport, Sport+
Pokud podvozek KW DDC ECU doplníte modulem DDC WLAN, je možné podvozek ovládat také pomocí mobilní aplikace a zcela individuálně měnit nastavení pro jednotlivé režimy. Aplikace je kompatibilní s mobilními telefony s operačním systémem iOS nebo Android.
Technologie Inox Line
Aby byla zaručena maximální životnost podvozku KW Automotive bez ohledu na podmínky, ve kterých je používán, jsou obaly tlumičů konstrukce McPherson vyráběny výhradně z nerezové oceli. Ve spojení s antikorozní úpravou pružin a nerezovou maticí pro nastavení výšky obalenou do polyamidového kompozitu si tak podvozek KW Automotive udržuje perfektní vzhled a bezproblémové přenastavení výšky kdykoliv je to třeba.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek