ST Suspensions podložky pro zvýšení vozu pro Ford Focus I Saloon, DFW, FWD, zvýšení přední nápravy +20 mm
Popis a parametry
Recenze (0)
Diskuse
ST Suspensions podložky pro zvýšení vozu pro Ford Focus I Saloon, DFW, FWD, zvýšení přední nápravy +20 mm
Montáží těchto zvyšovacích podložek svému vozu umožníte pohodlné překonávání překážek, aniž byste narušili charakteristiku pružin, nebo jinak negativně ovlivnili jízdní vlastnosti vozu.
V závislosti na konkrétní aplikaci jsou vyrobeny buď z odolného kompozitního polyamidu nebo z pevnostní slitiny hliníku, která má pro maximální životnost povrchovou úpravu v černém práškovém laku.
Základní vlastnosti:
- snadná instalace
- dlouhá životnost
- evropská homologace TÜV
Výhody použití podložek pro zvýšení:
- zlepšení vzhledu
- vyrovnáním výšky jednotlivých náprav
- zvýšení světlé výšky vozu
- snadnější překonávání překážek
- snadnější nastupování
- zamezení "ponoru" zadní nápravy při převozu nákladu nebo jízdě s přívěsem
PARAMETRY PODLOŽEK:
Značka vozu: Ford
Model vozu: Focus I Saloon
Rok výroby: 10/1998-
Pohon: FWD
Karoserie: sedan
Umístění: přední náprava
Zvýšení: +20 mm
POZNÁMKA: Na obrázku je ilustrativně zobrazeno zvýšení zadní nápravy.
ParametryPorovnání
Typ produktu
Podložky pro zvýšení vozu
Značka vozu
Ford
Model
Focus I Saloon
Typ vozu
DFW
Rok výroby
10/1998-
Motorizace
1.4 16V, 1.6 16V, 1.8 16V, 1.8 TDCi, 1.8 Turbo DI / TDDi, 2.0 16V
Obsah motoru
1388, 1596, 1753, 1796, 1988
Palivo
Benzin, Diesel
Výkon
55-96kW
Karoserie
sedan
Pohon
FWD
Balení
Sada na přední nápravu
Zvýšení
20 mm
Montážní poloha
Front axle
ST Suspensions podložky pro zvýšení vozu pro Ford Focus I Saloon, DFW, FWD, zvýšení přední nápravy +20 mm
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.