Výškově stavitelný podvozek KW V4 s třísměrně nastavitelnou tuhostí pro Audi R8 Spyder 427, 429 max zatížení PN do 935 kg, do 970 kg pro vozy bez magnetic ride
Výškově stavitelný podvozek KW V4 s třísměrně nastavitelnou tuhostí pro Audi R8 Spyder 427, 429 max zatížení PN do 935 kg, do 970 kg pro vozy bez magnetic ride
Základní vlastnosti podvozků KW Varianta 4:
- plynule nastavitelná výška
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru roztažení v 16 krocích
- nastavitelná tuhost tlumiče ve směru stlačení v 6 krocích pro nízkofrekvenční kmity a 14 krocích pro vysokofrekvenční kmity
- sedlo pružiny z nerezové oceli v polyamidovém obalu
- lichoběžníkový závit lépe odolávající zanesení nečistotami a opotřebení
- Inox-line obal tlumiče ze 100% nerezové oceli
- externí nádobka pro navýšení objemu oleje a jeho efektivnější chlazení (u vybraných aplikací)
- dle aplikace dodáváno včetně unibalového horního uložení
- testování na 7-místné dynamické zkušebně, stejně jako vozy Formule 1
- každý podvozek testován zkušebnou TÜV a povolený rozsah snížení uveden v přiloženém certifikátu
Sportovní výškově stavitelný podvozek KW Automotive Varianta 4 "inox-line" kombinuje špičkové závodní technologie KW Automotive a použitelnost vozu pro každodenní využití se zaměřením na vybrané vysoce výkonné vozy. Díky téměř nekonečným možnostem nastavená výšky a 3-cestnému nastavení tuhosti, dosud využívanému téměř výhradně pouze u závodních vozů, lze vůz jednoduše přenastavit z civilního nastavení na závodní a zpět.
Stavitelné podvozky KW Automotive jsou testovány nejen v samotném vývojovém centru KW Automotive v německém Fichtenbergu, ale procházejí také náročným testováním na světoznámem okruhu Nürburgring Nordschleife. To vše s cílem nabídnout špičkový produkt automobilovým nadšencům po celém světě. S podvozkem KW Automotive si budete moci vychutnat svůj vůz ve zcela nové podobě. Díky tomu lze například zvýšit tuhost při stlačení pro zvýšení přilnavosti pneumatik, aniž by tak bylo negativně ovlivněno nastavení roztažení tlumiče související a spolupracující s pružinami.
Plynulé nastavení výšky
Nastavení výšky u podvozků KW Automotive je možné plynule v rozsahu daném konkrétní aplikací na konkrétní vůz. Na přední nápravě probíhá zpravidla pohybem sedla pružiny po závitu, který je vytvořen do obalu tlumiče z nerezové oceli (Inox Line). Na zadní nápravě může nastavení výšky probíhat u některých vozů (např. Subaru Impreza) stejně jako na přední ose, případně u vozů, které mají tlumič a pružinu vzadu odděleně, je díl pro nastavení výšky umístěn pod nebo nad pružinou a k nastavení výšky se opět používá sedlo pružiny pohybující se po závitu. I v tomto případě je možné nastavení výšky měnit bez nutnosti demontáže podvozku.
Oddělené nastavení tuhosti roztažení i stlačení tlumiče
Podvozky KW Automotive v provedení Varianta 4 umožňují nastavení tuhosti tlumičů ve směru jejich roztažení (tzv. odskoku) a to v 16 krocích pomocí otočného voliče nebo inbusového (zpravidla na zadním tlumiči) voliče na tlumiči a dále nastavení tuhosti stlačení tlumiče (komprese) odděleně pro nízkofrekvenční kmity (v 6 krocích) a pro vysokofrekvenční kmity (ve 14 krocích). Výchozí střední poloha podvozků KW Varianta 4 je nastavena pro rychlý civilní provoz na běžných silnicích s občasným okruhovým provozem na trati.
Technologie Inox Line
Aby byla zaručena maximální životnost podvozku KW Automotive bez ohledu na podmínky, ve kterých je používán, jsou obaly tlumičů konstrukce McPherson vyráběny výhradně z nerezové oceli. Ve spojení s antikorozní úpravou pružin a nerezovou maticí pro nastavení výšky obalenou do polyamidového kompozitu si tak podvozek KW Automotive udržuje perfektní vzhled a bezproblémové přenastavení výšky kdykoliv je to třeba.
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek