Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Smart Fortwo Convertible 453, max zatížení PN do 520 kg, snížení 30 mm / 30 mm
Popis a parametre
Recenzia (0)
Diskusia
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Smart Fortwo Convertible 453, max zatížení PN do 520 kg, snížení 30 mm / 30 mm
Sníženými pružinami dodáte vozu sportovní vzhled a zlepšíte jeho jízdní vlastnosti díky nižšímu těžišti. Pružiny lze namontovat na standardní sériové tlumiče nebo je můžete zkombinovat s tlumiči sportovními pro ještě lepší zážitek z jízdy. Pružiny jsou vyrobené z vysoce odolné chrom-silikonové oceli a ošetřeny kvalitním práškovým lakem pro maximální životnost.
Základní vlastnosti sportovních pružin ap Sportfahrwerke:
- snížení podle aplikace (typu vozu) zpravidla do 40 mm
- lepší ovladatelnost vozu a požitek z jízdy
- sportovnější vzhled díky decentnímu snížení
- vyrobeny z vysoce odolné chrom-silikonové oceli
- kvalitní práškové lakování pro maximální životnost
ParametrePridať do porovnania
Značka vozu
Smart
Model
Fortwo Convertible
Typ vozu
453
Rok výroby
02/2016-, 09/2015-
Motorizace
0.9 (453.444, 453.453), 0.9 Brabus (453.462), 1.0 (453.442, 453.443)
Obsah motoru
898, 999
Palivo
Benzin
Výkon
52-80kW
Karoserie
kabriolet
Pohon
RWD
Snížení přední nápravy
30 mm
Snížení zadní nápravy
30 mm
Zatížení přední nápravy
do 535 kg
Zatížení zadní nápravy
do 740 kg
Balení
Sada předních a zadních pružin (4 kusy), Sada předních a zadních pružin (4 kusy)
Výrobok zatiaľ nie je hodnotený
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Smart Fortwo Convertible 453, max zatížení PN do 520 kg, snížení 30 mm / 30 mm
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.