třída S
Filtrovať produkty
zadarmo

Kód: 352250AL-B
Výškově stavitelný podvozek KW V3 classic line s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz S-CLASS (W126) max zatížení PN do 1090 kg
2-3 týdny
3 535.9 EUR
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V3 classic line s nastavitelnou tuhostí v obou směrech určený pro vůz Mercedes-Benz S-CLASS s motory 260 SE (126.020), 280 S (126.021), 280 SE, SEL (126.022, 126.023), 3.8, 300 SD (126.120), 300 SDL (126.125), 300 SE, SEL (126.024, 126.025), 350 SD,SDL, 380 SE, SEL (126.032), 380 SE, SEL (126.032, 126.033), 420 SE, SEL, 420 SE, SEL (126.034), 420 SE, SEL (126.034, 126.035), 500 SE, SEL, 500 SE, SEL (126.036), 500 SE, SEL Cat, 500 SEL (126.037), 560 SE, SEL a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1090 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 40-65 mm na přední nápravě a 35-60 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích a ve směru stlačení ve 12 krocích.
zadarmo

Kód: 352250AL-B
Výškově stavitelný podvozek KW V3 classic line s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz S-class Coupe (C126) max zatížení PN do 1090 kg
2-3 týdny
3 535.9 EUR
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V3 classic line s nastavitelnou tuhostí v obou směrech určený pro vůz Mercedes-Benz S-class Coupe s motory 380 SEC, 380 SEC (126.043), 420 SEC (126.046), 500 SEC (126.044), 500 SEC Cat, 560 SEC (126.045) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1090 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-55 mm na přední nápravě a 20-45 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích a ve směru stlačení ve 12 krocích.
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.