Pružiny pro motorsport
Kód: RF180-260
Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 180 mm a tuhostí 260 N/mm
1-2 týdny
73.2 EUR
Hlavní závodní podvozková pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Kód: RF206-40-90
Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 40 mm, délkou 206 mm a tuhostí 90 N/mm
1-2 týdny
67.49 EUR
Hlavní závodní podvozková pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Kód: RF216-40-60
Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 40 mm, délkou 216 mm a tuhostí 60 N/mm
1-2 týdny
67.49 EUR
Hlavní závodní podvozková pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Kód: F3 C0300
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 108 mm a tuhostí 53 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: F3 C0550
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 91 mm a tuhostí 96 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: F3 C1200
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 80 mm a tuhostí 210 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: RF3-C0300
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 154 mm a tuhostí 53 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: RF3-C1800
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 122 mm a tuhostí 315 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: RF3S-C0700
Formulová pružina H&R s vnitřním průměrem 36 mm, délkou 48 mm a tuhostí 123 N/mm
1-2 týdny
97.72 EUR
Formulová pružina H&R je určena pro použití v motorsportu. Je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než standardní pružiny.
Kód: ZF080-040
Pomocná závodní pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 80 mm a tuhostí 40 N/mm
1-2 týdny
48.82 EUR
Pomocná závodní pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Kód: ZF080-060
Pomocná závodní pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 80 mm a tuhostí 60 N/mm
1-2 týdny
48.82 EUR
Pomocná závodní pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Kód: ZF080-120
Pomocná závodní pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 80 mm a tuhostí 120 N/mm
1-2 týdny
48.82 EUR
Pomocná závodní pružina H&R je určena pro použití v profesionálním motorsportu. Pružina je vyrobena z vysoce pevnostní oceli, díky které je pružina lehčí a poskytuje delší chod než konkurenční produkty.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.