Cabrio
Filtrovať produkty
Kód: MTSXRE023
MTS Technik sportovní pružiny Renault Megane I Cabrio (typ EA, r. v. 1995 - 2002), snížení přední nápravy o 30 mm
3-4 týdny
99.35 EUR
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Megane I Cabrio (r. v. 1995 - 2002) v motorizaci: 1.4 / 1.4 16V / 1.6 / 1.6 16V. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě. Pružiny mají certifikaci TUV.
Kód: MTSXRE024
MTS Technik sportovní pružiny Renault Megane I Cabrio (typ EA, r. v. 1995 - 2002), snížení přední nápravy o 30 mm
3-4 týdny
99.35 EUR
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Megane I Cabrio (r. v. 1995 - 2002) v motorizaci: 2.0 8V / 1.9D / 1.9dTi. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě. Pružiny mají certifikaci TUV.
Kód: MTSXRE025
MTS Technik sportovní pružiny Renault Megane I Cabrio (typ EA, r. v. 1995 - 2002), snížení přední nápravy o 35 mm
3-4 týdny
94.67 EUR
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Megane I Cabrio (r. v. 1995 - 2002) v motorizaci: 2.0 16V / 2.0 IDE. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě.
Kód: MTSXRE026
MTS Technik sportovní pružiny Renault Megane I Cabrio (typ EA, r. v. 1995 - 2002), snížení přední nápravy o 45 mm
3-4 týdny
84.35 EUR
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Megane I Cabrio (r. v. 1995 - 2002) v motorizaci: 2.0 16V / 2.0 IDE. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě.
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.