Škoda
Octavia I
Octavia II
zadarmo

Kód: TAT-EVODSKITG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (1U) přední + zadní (kompletní kit)
Skladom 2 sada
160.8 EUR
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou hliníkové.

Kód: TAT-EVODSVOG5-x3
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia II 1Z (04-13)
Skladom 2 ks
53.3 EUR
Rozpěra je vyrobena z hliníku. Montáž vyžaduje úpravu přepážky.

Kód: JOM-21016-x2
JOM rozpěrná tyč Škoda Octavia I 1.4 / 1.6 / 1.9 TDI 66kW (00-04)
Skladom 2 ks
32.6 EUR
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z hliníku.

Kód: TAT-EVODSVOG4S-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (typ 1U) - černá
Skladom 1 ks
53.3 EUR
Rozpěra je hliníková a stavitelná.

Kód: TAT-SSDSKITG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (1U) přední + zadní (kompletní kit, černý)
Skladom 1 ks
131.8 EUR
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou stavitelné.

Kód: TAT-SSDSVOG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (1U) - přední, černá
Skladom 2 ks
45 EUR
Rozpěra je stavitelná.

Kód: TAT-EVODSVOG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (typ 1U)
Skladom 2 ks
53.3 EUR
Rozpěra je vyrobena z hliníku a je stavitelná.

Kód: TAT-SDSVOG5-x3
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia II 1Z (04-13) přední, červená
Skladom 3 ks
45 EUR
Rozpěra je vyrobena z oceli a je nastavitelná. Montáž vyžaduje úpravu přepážky.

100%
Kód: JOM-21006-x2
JOM rozpěrná tyč Škoda Octavia II (1Z; od 04) - stavitelná
Skladom 2 ks
32.6 EUR
Rozpěrná tyč je vyrobena z hliníku. Montáž vyžaduje úpravu motorové přepážky.

Kód: TAT-SDSKITG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (1U) přední + zadní (kompletní kit)
Skladom 2 sada
131.8 EUR
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou ocelové.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.