Plně syntetický olej Millers Oils Trident Professional C3 5w40, 20L
Plně syntetický olej Millers Oils Trident Professional C3 5w40, 20L
APLIKACE
Trident Professional C3 5w40 je doporučen pro široký rozsah použití v mnohých moderních benzínových, naftových a hybridních motorech, které vyžadují výkonný olej plnící kritéria níže uvedených OEM norem. Vhodný pro motory typu čerpadlo–tryska (PD). Je plně kompatibilní se systémy a standardy úpravy výfukových zplodin – DPF (diesel particulate filter), GPF (gasoline particulate filter) a katalyzátory.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
- Umožňuje jednoduché startování a rychlou cirkulaci oleje i ve velmi chladných podmínkách, čímž jsou efektivně chráněny důležité součásti motoru.
- Viskozitní stabilita v náročných provozních podmínkách a ve vysokých teplotách zaručuje vysokou míru ochrany součástí motoru.
- Tento olej je sestaven s použitím technologie k zachování vnitřní čistoty a spolehlivosti motoru. To umožňuje dosažení snížených emisních parametrů a prodloužení výměnných intervalů.
- Díky Mid SAPS specifikaci je kompatibilní s katalyzátory a filtry pevných částic.
- Vhodný pro hybridní automobily, u kterých je vyžadován olej této viskozitní a normové specifikace.
- Technologie Millers Oils stop start zaručuje okamžitou ochranu součástí motoru v horkých i chladných provozních podmínkách.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii - originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL
API SN /CF
ACEA C3
Splňuje požadavky norem:
BMW Longlife-04
Chrysler MS-11106
FIAT 9.55535-T2, FIAT 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos 2
GM-LL-B-025, GM-LL-A-025
MB 226.5, MB 229.51, MB 229.31
Porsche A40
PSA B71-2290 <2004
Renault RN0700 / RN0710
VW 502.00 / 505.01, 502.00 / 505.00
Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 5w40.
CHARAKTERISTIKA
SAE viskozita: 5w40
Hustota při 15°C: 0.847
Kinematická viskozita při 100°C: 13.5cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 81.0cSt
Viskozitní index: 170
Bod skápnutí: -42°C
Bod vzplanutí: 230°C
HTHS: 3.7 mPa.s
TBN: 8.0 mg KOH/gm
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek