PODLOŽKY POD KOLA

PODLOŽKY DLE ZNAČKY VOZU

Podložky dle vlastní konfigurace

Podložky na změnu rozteče s pouzdry

Podložky na změnu rozteče se štefty

Podložky pro offroad vozy

Podložky pro čtyřkolky (ATV)

Dlouhé šrouby

Šrouby s nízkou hlavou

Dlouhé štefty (svorníky)

Běžné kolové šrouby a matice
Sportovní vzhled vozu a vylepšené jízdní vlastnosti? Toho lze snadno dosáhnout použitím distančních podložek pod kola. Díky našim podložkám můžete povysunout disky směrem od náboje stejně tak, jako by měly nižší hodnotu ET. Výsledkem pak bude výrazně lepší ovladatelnost a stabilita a také optické snížení vozu.
Nabízíme podložky pod kola v několika variantách - na uchycení prodlouženými šrouby nebo se zalisovanými štefty či závitovými vložkami. Hlavní výhodou je možnost zakázkové výroby dle vašich parametrů jako změna rozteče, celkový průměr, tloušťka, průměr osazení apod.
Potřebujete poradit s výběrem podložek či konzultovat dostupné možnosti? Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Kód: REV-S11
Dlouhé šrouby M14 x 1,50 x 40 - kužel
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kuželovou dosedací plochou.

Kód: REV-S5
Dlouhé šrouby M14 x 1,50 x 50 - kužel
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kuželovou dosedací plochou.

Kód: REV-SC10
Dlouhé šrouby M14 x 1,50 x 33 - čočka / koule
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kulovou dosedací plochou (čočka) pro originál kola vozů Mercedes a vozů koncernu VW.

100%
Kód: REV-SC8
Dlouhé šrouby M14 x 1,50 x 45 - čočka / koule
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kulovou dosedací plochou (čočka) pro originál kola vozů Mercedes a vozů koncernu VW.

Kód: REV-st65
Dlouhé štefty M12 x 1,50 (Škoda 100 až Rapid), délka 68mm
Skladem více než 100 x
2.9 EUR
Prodloužené pozinkované štefty pro vozy Škoda s válcovaným závitem o délce 50mm a průměrem rádlování (tisícíhranu) 13,5mm.

Kód: REV-matp-002
Kolové matice M12 x 1,50 s plochou podložkou, uzavřená verze
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Uzavřená kolová matice s plochou pohyblivou podložkou pro originální disky Lexus, Mitsubishi, Toyota.

Kód: REV-STN-004
Dlouhé štefty M12 x 1,25, délka 68mm, průměr rádlování 14,3mm
Skladem více než 20 x
2.9 EUR
Prodloužené pozinkované štefty s válcovaným závitem o délce 50mm a průměrem rádlování (tisícíhranu) 14,3mm.

Kód: REV-sh-004
Kolové šrouby M14 x 1,25 x 22 - snížená hlava
Skladem více než 100 x
1 EUR
Speciální kolové pozinkované šrouby se nízkou hlavou pro použití do podložek na změnu rozteče se zalisovanými pouzdry.

100%
Kód: REV-SC13
Dlouhé šrouby M12 x 1,50 x 35 - čočka / koule
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kulovou dosedací plochou (čočka) pro originál kola vozů Mercedes a vozů koncernu VW.

Kód: REV-imb-003
Šrouby M14 x 1,50 s vnitřním desetihranem, průměr hlavy šroubu 19,9mm
Skladem více než 100 x
1.5 EUR
Šrouby jsou vhodné od litých kol s malými otvory pro šrouby. Průměr hlavy šroubu: 19,9mm.

Kód: REV-KS05
Kolové šrouby M14 x 1,25 x 28 - koule (čočka)
Skladem více než 100 x
1.2 EUR
Kolové šrouby standardní délky s kulovou dosedací plochou (čočka). Vhodné pro nové vozy BMW s roztečí disků 5x112, pokud na vůz chcete osadit originální kola Audi / Mercedes.

100%
Kód: REV-PS159-S57-C665
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x112, šířka 20mm se změnou středícího osazení
1-2 týdny
27 EUR
Podložky umožňují použít kola z vozů Mercedes a novějších modelů Audi a BMW se středovou dírou 66,6mm na ostatní vozy VW Group se středícím osazením 57mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.