Reklamace a reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci?
-
Seznamte se s reklamačním řádem níže a pokud si nejste s čímkoliv jistí, kontaktujte nás.
-
Vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení ZDE.
-
Zboží včetně reklamačního formuláře a prodejního dokladu doručte do naší provozovny na adrese Letiště objekt č. 7, 503 41, Hradec Králové buď:
-
osobně, otevřeno je v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod
-
nebo zboží řádně zabalené s přiloženými dokumenty zašlete přepravní službou. Zásilku zasílejte pouze bez dobírky, zásilky na dobírku nepřebíráme.
-
-
Po doručení zásilky k nám už je to na nás. Zboží zkontrolujeme, případně zašleme k podrobnému přezkoumání výrobci. A v nejkratším možném termínu vás budeme kontaktovat ohledně vyřízení reklamace, nejpozději do 30 dnů.
Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
obchodní společnosti REVILO AUTO s.r.o.
se sídlem Komenského 56, 517 50, Častolovice
a provozovnou Letiště objekt č. 7, 503 41, Hradec Králové
IČO 60931868, DIČ CZ60931868,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 5843 (dále jen jako „Prodávající“).
-
PRÁVA A ODPOVĚDNOSTI
-
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
-
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
-
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
-
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
-
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
-
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
-
-
Prodávající poskytne kupujícímu ke zboží daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list.
-
Kupující si při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů a připadné nejasnosti ihned sdělí prodávajícímu.
-
Kupující si při převzetí od přepravce řádně zkontroluje stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů podle přepravního listu a případné nejasnosti řeší přímo s přepravcem.
-
Prodávající doporučuje ihned po převzetí zkontrolovat úplnost a funkčnost dodaného zboží a v případě problému může do 48 hodin od převzetí řešit reklamaci přímo s přepravcem.
-
-
ZPŮSOB UPLATNĚNÍ VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.
-
Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího v jeho provozovně na adrese Letiště objekt č. 7, 503 41, Hradec Králové, kam zboží doručí buď osobně nebo zašle přepravní společností. V takovém případě by měl kupující ve vlastním zájmu zabezpečit zboží pro přepravu.
-
Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou otevírací dobu tj. v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod.
-
Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu. Pro co nejrychlejší vyřízení prodávající doporučuje doložit také vyplněný reklamační formulář.
-
Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny daného zboží.
-
-
LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ A VYŘÍZENÍ REKLAMACE
-
Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
-
Zaruční lhůta pro spotřebitele činí u nového zboží 24 měsíců.
-
Prodávající poskytuje záruku kupujícímu, který není spotřebitelem (tj. pro podnikatele), v případě, že není u daného zboží výslovně uvedeno, že se záruka vztahuje jen na spotřebitele.
-
Kupující reklamuje zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
-
Reklamuje-li kupující zboží oprávněně, neběží záruční lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou je zboží v opravě, a kupující jej nemůže užívat.
-
Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout do 5 pracovních dnů od přijetí reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Lhůty uvedené v čl. III.6 se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitelem.
-
Po vyřízení reklamace je kupující prodávajícím informován telefonicky, SMS zprávou nebo e-mailem. Následně zboží prodávající vydá nebo zašle kupujícímu.
- Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující, který je zároveň spotřebitelem, právo na uhrazení účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné a žádá o ně bez zbytečného odkladu.
-
-
VÝJIMKY Z ODPOVĚDOSTI ZA VADY
-
Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
-
je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;
-
je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;
-
vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci;
-
jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím;
-
mechanické poškození zboží;
-
vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží;
-
provedení nekvalifikovaného zásahu či změna parametrů;
-
používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem určeno;
-
poškození v důsledku vyšší moci;
-
-
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Kontaktní údaje ohledně reklamace: adresa pro doručování REVILO AUTO s.r.o., Letiště objekt č. 7, 503 41, Hradec Králové, adresa elektronické pošty info@reviloshop.cz, telefon +420 734 578 578.
-