Peugeot
205
206
206
207
208
306
307
308
309
RCZ
zdarma
-3%

Kód: 10270001
Výškově stavitelný podvozek KW V1 pro Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) max zatížení PN do 950 kg nastavení výšky na ZN přenastavením torzní tyče
1-2 týdny
25 923 Kč
25 145 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V1 v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Peugeot 306 Break s motory 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 16V, 1.8 D, 1.9 D, 1.9 TD, 2.0, 2.0 16V, 2.0 HDI 90 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 950 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 40-75 mm na přední nápravě a 30-55 mm na zadní nápravě.
zdarma
-3%

Kód: 15270019
Výškově stavitelný podvozek KW V2 s nastavitelnou tuhostí pro Peugeot RCZ (4J, 4J_) max zatížení PN do 1100 kg
1-2 týdny
46 498 Kč
45 103 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V2 s nastavitelnou tuhostí odskoku v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Peugeot RCZ s motory 1.6 16V, 1.6 THP 150, 1.6 THP 270, 2.0 HDi a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1100 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-45 mm na přední nápravě a 15-40 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích.
zdarma
-3%

Kód: 10270002
Výškově stavitelný podvozek KW V1 pro Peugeot 309 (10A, 10C) max zatížení PN do 750 kg
1-2 týdny
25 923 Kč
25 145 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V1 v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Peugeot 309 s motory 1.1, 1.3, 1.3 XL, 1.4, 1.5, 1.6, 1.6 Cat, 1.9, 1.9 D, 1.9 GTI a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 750 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 30-50 mm na zadní nápravě.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.