Käfer, Brouk
Filtrovat produkty
Kód: MTSXVW122
MTS Technik sportovní pružiny VW Brouk, Käfer Cabrio (typ 15, r. v. 1970 - 1979), snížení přední nápravy o 50 mm, pro použití s kratšími sportovními tlumiči
3-4 týdny
2 387 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Volkswagen Käfer Cabrio (r. v. 1970 - 1979) v motorizaci: 1302 / 1303. Pružiny jsou určeny pro použutí pouze s kratšimi sportovními tlumiči a nejsou tak kompatibilní s továrními. Pružiny mají certifikaci TUV.
Kód: MTSXVW122
MTS Technik sportovní pružiny VW Brouk, Käfer (typ 11/13, r. v. 1970 - 1979), snížení přední nápravy o 50 mm, pro použití s kratšími sportovními tlumiči
3-4 týdny
2 387 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Volkswagen Käfer (r. v. 1970 - 1979) v motorizaci: 1302 / 1303. Pružiny jsou určeny pro použutí pouze s kratšimi sportovními tlumiči a nejsou tak kompatibilní s továrními. Pružiny mají certifikaci TUV.
Kód: MTSXVW123
MTS Technik sportovní pružiny VW Brouk, Käfer Cabrio (typ 15, r. v. 1970 - 1979), snížení přední nápravy o 80 mm, pro použití s kratšími sportovními tlumiči
3-4 týdny
2 387 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Volkswagen Käfer Cabrio (r. v. 1970 - 1979) v motorizaci: 1302 / 1303. Pružiny jsou určeny pro použutí pouze s kratšimi sportovními tlumiči a nejsou tak kompatibilní s továrními.
Kód: MTSXVW123
MTS Technik sportovní pružiny VW Brouk, Käfer (typ 11/13, r. v. 1970 - 1979), snížení přední nápravy o 80 mm, pro použití s kratšími sportovními tlumiči
3-4 týdny
2 387 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Volkswagen Käfer (r. v. 1970 - 1979) v motorizaci: 1302 / 1303. Pružiny jsou určeny pro použutí pouze s kratšimi sportovními tlumiči a nejsou tak kompatibilní s továrními.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.