1. gen. (od 1990 do 1998)
Filtrovat produkty
zdarma
Kód: MTSXRE080
MTS Technik sportovní pružiny Renault Clio I (typ B/C57, r. v. 1990 - 1998), snížení přední nápravy o 35 mm
3-4 týdny
2 668 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Clio I (r. v. 1990 - 1998) v motorizaci: 1.2 / 1.4 / 1.8 / 1.8RSi / 1.9D. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě. Pružiny mají certifikaci TUV.
Kód: MTSXRE138
MTS Technik sportovní pružiny Renault Clio I Williams 16V (typ B/C57, r. v. 1991 - 1998), snížení přední nápravy o 40 mm
3-4 týdny
2 060 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Clio I Williams 16V (r. v. 1991 - 1998). Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě.
zdarma
Kód: MTSXRE137
MTS Technik sportovní pružiny Renault Clio I (typ B/C57, r. v. 1991 - 1998), snížení přední nápravy o 35 mm
3-4 týdny
2 715 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Clio I (r. v. 1991 - 1998) v motorizaci: 1.8 16V. Pružiny snadno namontujete pouhou výměnou za původní a jednoduše tak dodáte vozu sportovnější vzhled a vyšší stabilitu při jízdě. Pružiny mají certifikaci TUV.
zdarma
Kód: MTSXRE081
MTS Technik sportovní pružiny Renault Clio I (typ B/C57, r. v. 1990 - 1998), snížení přední nápravy o 55 mm, pro použití s kratšími sportovními tlumiči
3-4 týdny
2 668 Kč
Sada sportovních pružin MTS Technik pro Renault Clio I (r. v. 1990 - 1998) v motorizaci: 1.2 / 1.4 / 1.8 / 1.8RSi / 1.9D. Pružiny jsou určeny pro použutí pouze s kratšimi sportovními tlumiči a nejsou tak kompatibilní s továrními. Pružiny mají certifikaci TUV.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.