JOM, TA Technix
Audi
BMW
Citroen
Fiat
Ford
Mercedes
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Škoda
VW
Kód: JOM-21006-x1
JOM rozpěrná tyč Seat Leon 1P (od 05 včetně faceliftu) - stavitelná
Skladem 2 ks
790 Kč
Rozpěrná tyč je vyrobena z hliníku. Montáž vyžaduje úpravu motorové přepážky.
Kód: JOM-21006-x4
JOM rozpěrná tyč VW Scirocco III (od 08) - stavitelná
Skladem 2 ks
790 Kč
Rozpěrná tyč je vyrobena z hliníku. Montáž vyžaduje úpravu motorové přepážky.
100%
Kód: JOM-21016
JOM rozpěrná tyč VW Golf IV (4) 1.4 / 1.6 / 1.9 TDI 66kW
Skladem 2 ks
790 Kč
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z hliníku.
zdarma
Kód: TAT-EVODSKITG4-x2
TA Technix rozpěrná tyč Škoda Octavia I (1U) přední + zadní (kompletní kit)
Skladem 2 sada
2 990 Kč
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou hliníkové.
zdarma
Kód: TAT-EVODSKITG4-x3
TA Technix rozpěrná tyč VW Golf IV / Bora přední + zadní (kompletní kit)
Skladem 2 sada
2 990 Kč
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou hliníkové.
Kód: TAT-EVODSVOG5
TA Technix rozpěrná tyč VW Golf V / VI (03-14)
Skladem 2 ks
1 089 Kč
Rozpěra je vyrobena z hliníku. Montáž vyžaduje úpravu přepážky.
Kód: TAT-EVODSVOG4-x1
TA Technix rozpěrná tyč Audi A3 (typ 8L)
Skladem 2 ks
1 089 Kč
Rozpěra je vyrobena z hliníku a je stavitelná.
Kód: TAT-SDSVOG4-x3
TA Technix rozpěrná tyč VW Golf IV / Bora - červená
Skladem 2 ks
990 Kč
Přední rozpěra pro VW Golf 4 / Bora je ocelová.
Kód: JOM-21002
JOM rozpěrná tyč VW Golf III (3) 1.4-1.9 kromě 16V
Skladem 1 ks
790 Kč
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z hliníku.
Kód: TAT-EVODSBM362S
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 E36 (90-00) 6-válec M50 / M52 bez ASC kromě M3 - černá
Skladem 1 ks
1 090 Kč
Rozpěra je hliníková a stavitelná.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.