PODLOŽKY POD KOLA
PODLOŽKY DLE ZNAČKY VOZU
Podložky dle vlastní konfigurace
Podložky na změnu rozteče s pouzdry
Podložky na změnu rozteče se štefty
Podložky pro offroad vozy
Podložky pro čtyřkolky (ATV)
Dlouhé šrouby
Šrouby s nízkou hlavou
Dlouhé štefty (svorníky)
Běžné kolové šrouby a matice
Sportovní vzhled vozu a vylepšené jízdní vlastnosti? Toho lze snadno dosáhnout použitím distančních podložek pod kola. Díky našim podložkám můžete povysunout disky směrem od náboje stejně tak, jako by měly nižší hodnotu ET. Výsledkem pak bude výrazně lepší ovladatelnost a stabilita a také optické snížení vozu.
Nabízíme podložky pod kola v několika variantách - na uchycení prodlouženými šrouby nebo se zalisovanými štefty či závitovými vložkami. Hlavní výhodou je možnost zakázkové výroby dle vašich parametrů jako změna rozteče, celkový průměr, tloušťka, průměr osazení apod.
Potřebujete poradit s výběrem podložek či konzultovat dostupné možnosti? Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Kód: REV-P30
Podložky pod kola pro offroad vozy s roztečí 5x139,7 šířka 40mm - se štefty
1-2 týdny
1 890 Kč
Podložky pod kola se zalisovanými štefty pro offroad vozy. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Zalisované štefty jsou ocelové a pozinkované s válcovaným závitem. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: TAT-5112-5100-15P
Podložky na změnu rozteče Audi / Seat / Škoda / VW z 5x112(auto) na 5x100(kolo), šíře 15mm - s pouzdry
Objednáno u dodavatele
1 190 Kč
Podložky vhodné pro záměnu koncernových kol např.: VŮZ - Škoda Octavia II, KOLA - Škoda Octavia I. Podložky jsou vyrobeny z automatového duralu. Zalisovaná pouzdra jsou ocelová a pozinkovaná s válcovaným závitem. Uvedená cena je za 1 kus.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.