PODLOŽKY POD KOLA
PODLOŽKY DLE ZNAČKY VOZU
Podložky dle vlastní konfigurace
Podložky na změnu rozteče s pouzdry
Podložky na změnu rozteče se štefty
Podložky pro offroad vozy
Podložky pro čtyřkolky (ATV)
Dlouhé šrouby
Šrouby s nízkou hlavou
Dlouhé štefty (svorníky)
Běžné kolové šrouby a matice
Sportovní vzhled vozu a vylepšené jízdní vlastnosti? Toho lze snadno dosáhnout použitím distančních podložek pod kola. Díky našim podložkám můžete povysunout disky směrem od náboje stejně tak, jako by měly nižší hodnotu ET. Výsledkem pak bude výrazně lepší ovladatelnost a stabilita a také optické snížení vozu.
Nabízíme podložky pod kola v několika variantách - na uchycení prodlouženými šrouby nebo se zalisovanými štefty či závitovými vložkami. Hlavní výhodou je možnost zakázkové výroby dle vašich parametrů jako změna rozteče, celkový průměr, tloušťka, průměr osazení apod.
Potřebujete poradit s výběrem podložek či konzultovat dostupné možnosti? Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Kód: REV-PS416-S665
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x112, šířka 35mm (Audi / BMW / Mercedes)
Skladem 4 ks
840 Kč
Středová díra 66,6mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: REV-PS474-S74-C725
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x120, šířka 12mm (BMW E39 / BMW X5 E70) se změnou středícího osazení
Skladem 4 ks
535 Kč
Podložky umožňují použít kola z jiného vozu BMW, která mají středovou díru 72,5mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
100%
Kód: REV-PS030-S715
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x130, šířka 20mm (Audi / Porsche / VW)
Skladem > 5 ks
790 Kč
Středová díra 71,6mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: REV-PS476-S65
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x120, šířka 5mm (VW)
Skladem > 5 ks
420 Kč
Středová díra 65,1mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Podložky nemají středové osazení. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: REV-PRA30
Podložky na změnu rozteče Audi / Seat / Škoda / VW z 5x112(auto) na 5x100(kolo), šíře 20mm - s pouzdry
Skladem > 5 ks
1 290 Kč
Podložky vhodné pro záměnu koncernových kol např.: VŮZ - Škoda Octavia II, KOLA - Škoda Octavia I. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Zalisovaná pouzdra jsou ocelová a pozinkovaná s válcovaným závitem. Uvedená cena je za 1 kus.
AKCE
-22%
Kód: REV-SR-005
Dlouhé šrouby M12 x 1,25 x 50 - Citroen / Peugeot
Skladem > 5 ks
90 Kč
70 Kč
Šrouby jsou vhodné pro originální litá kola Citroen / Peugeot. Šrouby mají rovnou dosedací plochu s plochou podložkou.
Kód: TAT-M1415KE21
Kolové šrouby M14 x 1,50 x 21 - kužel
Skladem > 5 ks
30 Kč
Šrouby s krátkým závitem pro uchycení disků do 15mm podložek na změnu rozteče.
Kód: REV-PS072-S565
Podložky pod kola rozšiřovací, 4x100, šířka 10mm (Fiat / Opel)
Skladem > 5 ks
495 Kč
Středová díra 56,6mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Podložky nemají středové osazení a může tedy vzniknout problém s vystředěním kol a nežádoucími vibracemi při jízdě. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: REV-PS471-S71
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x118, šířka 20mm (Citroen / Fiat / Opel / Peugeot / Renault)
Skladem > 5 ks
650 Kč
Středová díra 71,1mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
100%
Kód: REV-PS055-S60
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x108, šířka 15mm (Renault)
Skladem > 5 ks
585 Kč
Středová díra 60,1mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
Kód: REV-PS158-S665-C57
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x112, šířka 20mm se změnou středícího osazení
Skladem > 5 ks
650 Kč
Podložky umožňují použít kola z vozů VW Group se středovou dírou 57,1mm na vozy Mercedes a novější modely Audi a BMW se středícím osazením 66,5mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.