Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 120 mm, tuhostí 260 N/mm a max. zatížením 15080
Popis a parametry
Recenze (0)
Diskuse
Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 120 mm, tuhostí 260 N/mm a max. zatížením 15080
Hlavní závodní podvozkové pružiny H&R jsou určeny výhradně pro použití v profesionálním motorsportu. Jsou navrženy tak, aby poskytovaly maximální výkon při minimální hmotnosti. Nejsou tolik chráněny proti korozi a chemikáliím. Při mytí podvozkových částí vozu vybaveného závodními pružinami H&R se vyvarujte použití chemicky agresivních čističů. Kola myjte ideálně demontovaná mimo vozidlo. Všechny závodní pružiny H&R jsou vyvíjeny a vyráběny výhradně v Německu.
Základní parametry pružiny:
Vnitřní průměr pružiny: 60 mm
Délka v uvolněném stavu (mm): 120 mm
Tuhost pružiny (kg/mm): 260 N/mm
Teoretická délka při 100% stlačení (mm): 62 mm
Teoretická délka chodu pružiny (mm): 58 mm
Toretické maximální zatížení silou (N): 15080 N
Hmotnost pružiny (g): 1140 g
POZOR: Vhodným použitím dorazu tlumiče musí být zajištěno, že se pružina nedostane do stavu 100% stlačení.
Společnost H&R je světovou jedničkou ve výrobě pružin pro použití v profesionálním motorsportu. Jejich produkty najdete na vozech, které úspěšně závodí v sériích FIA - World Rally Championship, Formule 1, GP2, DTM, Formule 3 a mnoho dalších výkonnostních a vytrvalostních závodech.Produkt zatím nehodnocen
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek
Hlavní závodní podvozková pružina H&R s vnitřním průměrem 60 mm, délkou 120 mm, tuhostí 260 N/mm a max. zatížením 15080
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.