DEi Design Engineering termo izolační páska na výfuky, titanová černá, rozměr 50 mm x 4,5 m
DEi Design Engineering termo izolační páska na výfuky, titanová černá, rozměr 50 mm x 4,5 m
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu. Teplo, které je páskou DEi Design Engineering uzavřeno ve výfukové soustavě také pomáhá účinnějšímu vyplachování válců.
Titanové pásky DEi Design Engineering jsou vyráběny z drcených lávových kamenů spletených do odolných vláken podobných karbonovým vláknům. Titanové pásky jsou schopné odolávat vyšším teplotám než klasické pásky se skelnými vlákny. Titanové pásky DEi neobsahují azbest. Tato verze termoizolační pásky je vyvedena v neutrálním černém odstínu.
Základní vlastnosti titanové termo izolační pásky DEi:
- Teplotní odolnost vůči kontaktnímu teplu až 980°C
- Teplotní odolnost vůči sálavému teplu až 1371°C
- atraktivní decentní černý odstín
- Zlepšují průchodnost spalin výfukovým systémem a zlepšují tak vyplachování válců
- Zvyšují výkon motoru vozu
- Zvyšují životnost motoru a elektronických součástek
- Snadno aplikovatelná oproti klasickým páskám se skelnými vlákny
- Nevyžadují ochranu termo izolačním sprejem
- Hi-Tech karbonový vzhled
- Vysoká odolnost proti mechanickému poškození, extrémním teplotám a ůnikům provozních kapalin
Titanová páska po vystavení vysokým teplotám ztrácí své flexibilní vlastnosti. Proto není určena k opakované aplikaci. Při odstanění z výfukového systému dochází neodvratně k poškození pásky.
Na titanové termo izolační pásky DEi Design Engineering se nedoporučuje aplikovat ochranný nástřik termo izolačním sprejem DEi (HT Silicone Coating).
Titanové pásky se dále nedoporučuje (a není zapotřebí) namáčet. S těmito páskami se díky jejich struktuře velice snadno pracuje i ve zcela suchém stavu.
POZOR: Výrobce nedoporučuje používat termo izolační pásky pro omotávání výfukových dílů vyrobených z titanu. Tyto výfuky jsou svařovány ve velmi tenkých spojích, které by mohly být uvolněny v důsledku vysoké teploty uzavřené uvnitř výfuku.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek